Your browser (Internet Explorer 7 or lower) is out of date. It has known security flaws and may not display all features of this and other websites. Learn how to update your browser.

X

Navigate / search

Dar 7 tiesos apie sportą, kurių jums niekas nepasakys (arba II dalis)

Jau esu vardinusi 8 baisias tiesas apie sportą, kurias nuo mūsų slepia treneriai ir draugai kačiokai. Kadangi pirmasis straipsnis sulaukė pasisekimo, jaučiuosi įkvėpta ir įpareigota sąrašą tęsti toliau.

1. Alkoholis – nebe brolis

Visi mano draugai žino, kad vyno bonkelė man tik apšilimas vakarėlio pradžioje.  Tiksliau – buvo. Nežinau kas dėl to kaltas, ar sumažėjęs riebalinis sluoksnis, ar kažkokia pasikeitusi kraujotaka beigi vidaus organų veikla, bet alkoholį vis sunkiau toleruoju. Reikia visai nedaug, kad ryte jausčiausi pagiringa, todėl vis dažniau per vakarėlius iš viso vengiu vartoti. Na o jei vyksta koks nors lengvas buitinis alkoholizmas su vakariene, filmu ir vynu, po dviejų taurių tiesiog užmiegu… Siaubas…

 

2. Sužinosi, kad traumos gali džiuginti žmones

Jei anksčiau laisvalaikį leidai ant sofos, natūralu, kad jokių traumų nepatirdavai. O štai pradėjai judėti ir žiūrėk tai kažką timptelėjai, tai mėlynę įsistatei. Pabandyk apie tai pasakyti garsiai ir iš karto išgirsi džiaugsmingai šaukiant „aš juk sakiau, nieko gero tas sportas!”.

Taip atrodo mano rankos po kiekvienos treniruotės su girom
Taip atrodo mano rankos po kiekvienos treniruotės su girom

 

3. Ateis diena, kai užuot metęs (-usi), turėsi priaugti svorio

Ko gero ypač moterims sunku perlipti per save ir numetus kilogramų pradėti rimtai valgyti.  Priauginti raumenų  gali būti netgi sunkiau, nei numesti lašiako (bent jau man, nes niekad nebuvau ėdri). Štai vasarą pasijutau labai kieta, laksčiau stadione, myniau dviratį, sporto klube svarmenis kilnojau. Svarstyklės rodė vis mažiau. Euforija! Tikra moteriška laimė! Vienok tęsėsi neilgai… Gavau bart nuo trenerio – liepė daugiau valgyt. Draugeliai kačiokai žvengė iš tokio „progreso“.  Žodžiu likau be riebalų, be raumenų, tik su kaulais ir skūra. Dabar per žiemą bandysiu suvalgyti tai, ką per vasarą sudeginau. Ir vėl negerai, ir vėl problemos…

 

4. Niekas nelaikins tavo post‘ų Facebooke (čia vienas baisesnių)

Tavo sportiniai pasiekimai niekam neįdomūs. Tokia štai karti tiesa. Gali rodyt raumenis, girtis kiek stumi ar trauki, tiesiog susitaikyk su tuo, kad pyrago ar kačiuko nuotrauka surinks daugiau laikų.

 

5. WC – tavo naujasis kabinetas

Daug vandens, daug ląstelienos, pagreitėjusi medžiagų apykaita ir WC yra tavo naujasis kabinetas. Išsėdėti 2 valandų susirinkime be pertraukos nėra šansų.

6. Iš tavęs tyčiosis

Kiekvienas kultūringas žmogus supranta, kad iš nutukusio tyčiotis nevalia. Juk tai nemandagu, panašiai kaip tyčiotis iš neįgalaus ar sergančio žmogaus (nors daugeliu atveju jis nei serga, nei neįgalus). Užtat iš lieso, daug valgančio ir sportuojančio kažkodėl tyčiotis galima (nors jis lygiai toks pats žmogus kaip ir dručkis, tik besirūpinantis savo kūno higiena). „Kiek tu gali valgyt??? Kur tau telpa? Tik maistą gadini“. „Šalta? Na sunku tiems kūdiems žiemą“.  „Tau nuo tokio kiekio daržovių šikna nesprogs?“ ir t.t. ir pan.

7. Pradėsi slapčia dalinti patarimus

Pabaigai pozityvas – kai tavo progresas taps pastebimas ne tik tau, bet ir kitiems, vis daugiau žmonių kreipsis patarimo. Klaus ką valgyt, kur ir kaip mankštintis ir tai visada vyks kažkaip mistifikuotai intymiai, tik prie keturių akių, lyg aptarinėtumėt naujos narkotikų siuntos distribucijos planą. Tai yra žiauriai faina, nes  kai padedu kitam, jaučiuosi įsiprasminusi, vadinasi  – laimingesnė :)

Jei patiko, siūlau užsukti į mano draugo kačioko ir mano sportinį Facebook dienoraštį FitBeard.

Comments

Arijus
Reply

Man tai priaugti svorio padėjo papildai masei auginti . Atsakingai vartojant tikrai didelis pliusas.

goda
Reply

Be abejo, tikslai gali būti įvairūs, o nauda – neginčijama :)

Leave a Reply to ArijusAtšaukti atsakymą

name

email (not published)

website