Your browser (Internet Explorer 7 or lower) is out of date. It has known security flaws and may not display all features of this and other websites. Learn how to update your browser.

X

Navigate / search

Keli patarimai organizuojantiems verslo renginius

Verslo renginiai – puikus būdas tiesiogiai pabendrauti su klientais ir papasakoti apie savo paslaugos ar prekės  išskirtinumą. Tačiau šių dienų verslo pasaulyje renginių vyksta labai daug ir pritraukti gerą tikslinę auditoriją darosi vis sunkiau. Rinkodaros ir pardavimų platformas kurianti kompanija HubSpot apklausė savo renginių dalyvius ir sužinojo štai ką:

 

  • 84% apklaustųjų patvirtino, kad renginių lankymas yra svarbi darbo dalis;
  •  79% teigė, kad į renginius ateina pasisemti žinių.

Atrodo, tokia statistika turėtų nuteikti optimistiškai, tačiau net 64% tos pačios apklausos metu kalbintų marketingistų teigė, kad jiems nepavyksta pagerinti savo organizuojamų renginių lankomumo.

Lietuviška statistika man po akimis neprašmėžavo. Spėju, kad panašios apklausos niekas ir nevykdė, tačiau galime numanyti, kad verslo renginių organizatoriai susiduria su panašia problema ir Lietuvoje.  Todėl  nusprendžiau pasidalinti keliais patarimais iš asmeninės ir kitų žmonių profesinės patirties. Tikiuosi pravers!

1.       Venkite „chaliavščikų“.

Gastronominiai pažadai jokiu būdų neturėtų užgožti jūsų renginio temos, kitu atveju į renginį ateis nemaža dalis žmonių, kuriuos labiau domins nemokama kava ir prašmatnūs pyragėliai.

2.       Žinokite ko siekiate.

Atrodo, kad renginio tikslų nustatymas – savaime suprantamas reikalas, bet ar esate tikri, kad galėsite įvertinti ar pasiekėte išsikeltą tikslą? Dalyvių skaičius ar foto reportažas galmūriniame žurnale dar ne viskas. Nesvarbu ar tai technologinės naujovės pristatymas, ar naujos kirpyklos atidarymas, renginio tikslas – nauji klientai, todėl turite iš anksto apgalvoti kaip įvertinsite renginio efektyvumą. Tai gali būti paprasčiausia apklausa, specialūs renginio metu išdalinti nuolaidų kuponai ar intriguojanti užduotis, kurią žmonės turi padaryti po renginio. Svarbiausia, kad galėtumėte po tam tikro laiko įvertinti kiek dalyvių tapo jūsų klientais.

3.       Ką kviesite?

Tos pačios kompanijos HubSpot specai rekomenduoja susidaryti tipinio renginio dalyvio portretą. Tai padės pasirinkti geriausią renginio formatą ir, be abejo, renginio reklamavimo priemones.

4.       Apibrėžkite finansines ribas.

Visada gerai apsibrėžti finansinius rėmus, kitu atveju renginys gali apaugti papildomom išlaidom ir neatsipirkti.

5.       Ieškokite įdomaus turinio.

Pritraukti žmonių į naujo produkto pristatymą yra tikrai sunku, na nebent tai prabangus vynas :) Tačiau jei kalbame apie paslaugas verslui – užduotis išties rimta. Tokiu atveju reikia galvoti apie konkrečią naudą arba problemos sprendimą, kurį galite pasiūlyti potencialiems klientams / renginio dalyviams. Tai turėtų būti jūsų renginio komunikacijos ašis. Auditoriją taip pat padės pritraukti įdomūs kviestiniai pranešėjai.

6.       Taupykite laiką.

Akmens amžius senokai baigėsi, todėl metas nuo registracijos el. paštu ir sąrašų Excel‘yje pereiti prie šiuolaikiškų įrankių. Man asmeniškai labiausiai patinka Eventbrite. Kaip pastebėjau mūsuose ši platforma po truputį taip pat populiarėja. Su Eventbrite galite sukurti renginio puslapį, išsiųsti kvietimus, prekiauti e-bilietais. Registracija vyksta „online“, priminimus dieną prieš renginį sistema taip pat išsiųs automatiškai. Jums beliks tik parsisiųsti registruotų dalyvių sąrašą. Net vardo korteles galite spausdinti tiesiai per šią platformą.

7.       El. paštas – ne vienintelė renginio reklamos priemonė

Nepamirškite socialinių tinklų. Neapsiribokite žinutėmis Facebook‘e ir LinkedIn‘e, galbūt verta išleisti vieną kitą šimtą pinigų reklamai soc. tinkluose ar Google Adwords? O gal tikslinga susukti keletą trumpų video su ankstesnių renginių dalyvių atsiliepimais arba pranešėjų kvietimu registruotis? Sukurkite specialiai renginiui skirtą interneto svetainę, su WordPress tai padarysite be ypatingų pastangų ir didelių kaštų. Gal jūsų kviestinis pranešėjas turi populiarų tinklaraštį ir galėtų jame pasigirti, kad skaitys pranešimą jūsų renginyje? Ir nepamirškite #hashtagų.

8.       Paruoškite dinamišką programą

Išlaikyti auditorijos dėmesį ilgą laiką labai sunku. Tai gali padaryti tik labai talentingi arba gerai treniruoti pranešėjai. Nekankinkite savo klausytojų ilgomis prezentacijomis. Vienam pranešimui skirkite ne daugiau kaip valandą. Idealiu atveju programą suskaldykite į daugiau trumpų, pvz. pusvalandžio pranešimų ir nepagailėkite kavos pertraukėlių.

9.       Nebijokite klausti!

Anketa, kurią dalyviai užpildo renginio pabaigoje – įprastas dalykas. Neapsiribokite standartiniais klausimais, kurie koncentruojasi tik į vertinimą „patiko/nepatiko“. Klauskite žmonių ar jie norėtų, kad su jais susisiektumėte ir pateiktumėte pasiūlymą, gal būt jei pageidauja individualaus susitikimo? Jie atėjo, tad išnaudokite progą gauti atsakymus į jums svarbiausius klausimus.

Prisipažinsiu,  turiu dar kelias idėjas, kurios mano manymu padėtų į renginį pritraukti dalyvių, bet kol kas neatskleisiu – pirma pati noriu išbandyti praktikoje, o tuomet papasakosiu kaip sekėsi.

Jei galvojate, kad kažką svarbaus praleidau, pasidalinkite savo nuomone komentaruose. Ačiū :)

Leave a comment

name

email (not published)

website