Your browser (Internet Explorer 7 or lower) is out of date. It has known security flaws and may not display all features of this and other websites. Learn how to update your browser.

X

Navigate / search

KIDO – kietų vaikų brand‘as

Pagaliau prisiruošiau parašyti apie dar vieną, labai smagų darbą, kurį, tiesa sakant, su logotipų dizaineriu Daliumi pabaigėme senokai, bet eteryje apie jį nepasakojau, kol naujasis prekinis ženklas nevirto iškaba kliento parduotuvėje.

Darbas įmonei iš Kaliningrado. Užduotis – sugalvoti pavadinimą specialios vaikiškos avalynės parduotuvei ir e-parduotuvei. Kai paklausiau, kodėl kaliningradiečiai kreipėsi į specialistus iš Lietuvos, atsakymas maloniai nustebino: „norime ko nors naujo, nenorime būti dar vieni „mišutkos“ ar „ladoškos“.

Vaikų neturiu, tad bandžiau įsijausti į šiuolaikinio vaiko mąstymą. Įsivaizdavau, kad tėvai mane atsiveda į ortopedinių batų parduotuvę. Hm, ko gero net ir būdama penkerių nebūčiau labai sužavėta…. Tačiau peržiūrėjusi asortimentą supratau, kad ir speciali avalynė gali būti graži, todėl klientui pasiūliau formuoti priešingą įvaizdį, nei dabartinis spec. avalynės stereotipas. Juk vaikai yra tokie kaip mes, tik maži. Jie turi savo nuomonę ir taip pat nori atrodyti stilingai ir jaustis kietai.

Taip gimė pavadinimas KIDO, na o kai prie jo savo ranką pridėjo Dalius – atsirado ir puikus prekinis ženklas. Svarbiausia, kad jį entuziastingai patvirtino patys vaikai :)

 

 

Leave a comment

name

email (not published)

website