Your browser (Internet Explorer 7 or lower) is out of date. It has known security flaws and may not display all features of this and other websites. Learn how to update your browser.

X

Navigate / search

Naujas etatas – turinio kūrėjas

Šiandien lyg ir susimąstome, kas svarbiau – interneto svetainė ar puslapis Facebook‘e? Verslininkai, net ir tie, kurie neturi savo profilių soc. tinkluose, nori į Facebook‘ą, tik klausimas – o ką ten veikti? Nesutinku su nuomone, kad socialiniai tinklai pakeitė interneto svetaines. Tiesiog interneto svetainės turi pasikeisti ir veikti darnoje su socialiniais tinklais. Mes, lietuviai, deja smarkiai atsiliekame šioje srityje.

Daugelio kompanijų svetainės susideda iš „apie“, produkto/paslaugos aprašymo, kontaktų ir vartotojams tarnauja vietoj telefonų knygos. Tiesa, dar būna „naujienos“, kuriose dažniausiai atsigula nelabai įdomūs pranešimai spaudai. Facebook‘e sukurti profiliai arba merdi, arba mirga jau pabodusiais „laikink ir laimėk“ konkursais bei interneto platybėse surastais paveiksliukais. Tad nenustebkite, jei koks tūlas marketingistas profo tonu jūsų paklaus „Kiek resursų skiriate Facebook‘ui? Fanų matau daug turite, o pardavimai kiek padidėjo, a?“.

Gyvename laikais, kai turinys valdo. Žmonėms nebeįdomi reklama, jiems neįdomios jūsų finansinės ataskaitos ar „Metų gaminio“ medaliai. Prie interneto jie prisėda su labai konkrečiais tikslais, kuriuos apibendrintai skirstau taip:

1. rasti informaciją;
2. gerai praleisti laiką.

Pirmuoju atveju jie ieško atsakymo į klausimą arba problemos sprendimo. Mums įdomi kitų žmonių nuomonė, todėl užsukame į socialinius tinklus ir forumus. Patarimų, naudingos informacijos ar net įkvėpimo ieškome įvairiuose portaluose ir blog’uose. Deja, dauguma lietuviškų kompanijų neatsižvelgia į šiuos vartotojų tikslus, o sugeba savo www panaudoti tik kaip vizitinę kortelę ir niekam neįdomių „naujienų“ transliavimo kanalą. Juose nerasite naudingų patarimų ir įdomios informacijos. Reta svetainė turi blog‘ą, patarimų skyrelį ar net darbuotojų sąrašą su nuotraukomis ir kontaktais (virtualiai vis dar bendraujame ne su žmonėmis, o su „info“).

Jūsų potencialiems klientams įdomus ne paslaugų ar asortimento sąrašas, o konkretus problemos sprendimas arba atsakymas į klausimą. Jiems svarbios ne nominacijos, o tai, ką apie jus sako kiti vartotojai ir šį dialogą jūs galite valdyti savo svetainėje, o ne skundai.lt . Jie nori komunikuoti su žmonėmis ir jiems gali būt įdomu kaip atrodo jūsų biuras arba ką generalinis direktorius galvoja apie tam tikras ekonomikos problemas.

Taigi, lenkiu prie to, kad jei nekuriate turinio, tai neišnaudojate daugelio šiuolaikinės komunikacijos galimybių, o ir socialiniuose tinkluose nelabai turite ką veikti. Ilgainiui internete surinktos nuotraukos ir video, kuriuos perkeliate į savo Facebook puslapį, bei produktų loterijos žmonėms pabos. Todėl laikas pagalvoti, kas jūsų kompanijoje užsiims turinio kūrimu. Kūrybingiems žmonėms matau naują, labai įdomią nišą.

Leave a comment

name

email (not published)

website