Your browser (Internet Explorer 7 or lower) is out of date. It has known security flaws and may not display all features of this and other websites. Learn how to update your browser.

X

Navigate / search

Marketingo planas mažam verslui arba ko galime pasimokyti iš mamų?

Norėčiau pristatyti vieną nedidelį, bet man asmeniškai labai mielą projektą. Kaip dažniausiai būna, vieną dieną gavau maždaug tokio turinio senos draugės žinutę: „planuoju pradėti verslą, galėtum padėti su reklama?“. Verslo priešistorė labai paprasta – dvi jaunos mamos, gyvenančios Šiaurės miestelyje, bestumdydamos vežimėlius pastebėjo, kad jų gimtajame rajone labai daug jaunų mamų su mažais vaikais, tačiau nėra jokio sporto klubo, kur būtų galima atgauti gimdymo „patobulintas“ formas. Mamų dienotvarkę diktuoja mažyliai. Laikas, kurį jos galėtų skirti sau, yra labai ribotas, todėl važiuoti sportuoti į kitą miesto galą yra prabanga, kurios dažna mama negali sau leisti.

Verslo idėja – treniruočių studija, kurioje Šiaurės miestelyje gyvenančios mamos galėtų rasti laiko sau, atsipalaiduoti ir su malonumu palaikyti gerą fizinę formą. Viskas būtų labai paprasta, jei Ingos ir Kristinos vyrai butų valdytų sąskaitas su daug nulių, tuomet gal ir mano paslaugų nereikėtų, tačiau taip nebuvo, todėl kaip ir kiekvienas pradedantis verslas sprendėme problemą: kaip su tais pinigais, kurie liks sumokėjus nuomą ir įrengus patalpas, sukurti studijos įvaizdį ir pritraukti klientų?

Joms pavyko. Jauki studija „Vija Pinavija“ atvėrė duris ir klienčių skaičiumi nesiskundžia, na o aš, atlikusi patarėjos vaidmenį, dalinuosi svarbiausių „pamokų“ sąrašu.

1. Raskite savo nišą. Inga ir Kristina labai aiškiai identifikavo Šiaurės miestelio gyventojų poreikį ir įvertino galimą paklausą. Nors Vilniuje daug sporto klubų, jogos ir pilates studijų, jos savo geografinėje rinkoje konkurentų neturi.

2. Pažinkite savo klientus. Pradedančios verslininkės vadovavosi asmenine motinystės patirtimi. Jos labai gerai žino, ko reikia jaunoms mamoms ir pasiūlė kaip tik tai – galimybę pailsėti ir be didelių kančių išgražėti malonioje aplinkoje.

3. Netaupykite logotipo sąskaita. Nors marketingo biudžetas buvo labai kuklus, pasitarusios nusprendėme, kad logotipas turi būti originalus ir profesionalus. Svarstėme ir pigesnes alternatyvas, (galimybę pirkti logo šabloną, jaunųjų giminaičių paslaugas) tačiau priėjome vieningos nuomonės, kad nuo logo prasideda verslo identitetas ir čia ne vieta taupyti. Dėkojame Daliui, kuris atliko puikų darbą.

 

 

4. Sukurkite intrigėlę. Patariau merginoms paskleisti žinią apie „VijaPinaviją“ nors studijos patalpose dar vyko remonto darbai. Informaciją apie greitai duris atversiančią kūno ir dvasios tobulinimo oazę išplatinome šiomis primityviomis priemonėmis: plakatas languose „čia greitai bus….“, Facebook puslapis ir skrajutės, kurias pačios verslo savininkės mėtė į kaimynų dėžutes ir pasivaikščiojimų su vaikais metu įduodavo kitoms mamoms.

5. Brangi interneto svetainė – nebūtina. Žinoma, profesionaliai padaryta svetainė bus gražesnė ir turės kur kas daugiau funkcionalumų nei pigus šablonas, tačiau verslo pradžiai tai gana geras ir taupus sprendimas.

6. Pagrindinis darbas – tobulinti paslaugą. Inga ir Kristina labai atidžiai rinkosi trenerius ir sudarė įvairių treniruočių tvarkarašti – nuo jogos iki afrikietiškų šokių, todėl čia renkasi labai skirtingos moterys ir kiekviena randa sau patinkančią sporto rūšį. Merginos pagalvojo ir apie mamas, kurios neturi kam palikti mažylių – joms skirti specialūs užsiėmimai „Mama ir vaikas“.

7. Darykite tai, kas jums patinka, tai svarbiau, nei planuojamas pelnas. Užsiimdami mėgstama viekla negailėsite jėgų ir laiko,  spinduliuosite gera energija, o tai neabejotinai duos gerų rezultatų.

Jei norite sužinoti daugiau, užsukite į www.vijapinavija.lt arba užeikite į šią jaukią studiją ir pabendraukite su ten nuolat zujančiomis jaunomis mamomis-verslininkėmis Kristina ir Inga.

Comments

Paulius
Reply

Puikiai įgyvendinta verslo idėja! Linkiu šiai naujai, bet konkurencingai studijai, kuo didžiausios sekmės :) . Taip pat labai pavydžiu Kristinai ir Ingai, kad jos turi tokią draugę/marketingo specialistę :) .

Tomas
Reply

Man labai patiko požiūris daryk tai, kas patinka ir negalvok apie pinigus. Manau, jog tai vienas svarbiausių sėkmingo verslo principų! Tačiau dėl svetainės drįsčiau pasiginčyti, nes manau, jog tai pakankamai svarbus akcentas, nesvarbu koks verslas tai būtų, bet aišku, pažiūrėjus į jūsiškę – vaizdas tikrai neblogas :)
Linkiu visokeriopos sėkmės ir stiprybės

goda
Reply

Ačiū, Tomai,
Na savo svetainę dariausi pati, panaudojau šabloną :) Po to pažįstamas dizaineris-programuotojas padėjo, „užmovė“ ant WordPress’o. Šablonų galima rasti visai neprastų :)

Virgis
Reply

Kai darai tai kas patinka, visada lengviau.

Šiaurės miestelyje – Ogmios mieste yra ir http://www.modidu.lt stilingų vaikiškų drabužėlių parduotuvėlė.

Perskaičiau straipsnį tai pamaniau, kad apsikeitimas klientais ir vijaipinavijai ir modidu būtų labai naudingas.

Susisieksime su jais.

Truputi pasireklamavome :) Bet taip ir daroma reklama be didelių pinigų :)

goda
Reply

Ačiū, puiki mintis, manau tikrai susitarsite :)

Dalius
Reply

Pinavijos puslapiui galėjote titulinio nedėt išvis, bereikalingas klikas.Straipsnis smagus.

Leave a comment

name

email (not published)

website